MultiCONSULT Suceava | Contabilitate Financiara | Administrare Personal si Salarizare | Consultanta fonduri nerambursabile | Audit Financiar | Insolventa
Multi ConsultMulti ConsultMulti Consult
0330.113.743
salarizare@multiconsult.ro
Nr. 8A, Suceava

Administrare personal si salarizare

Servicii de Administrare personal

Pentru mulți oameni de afaceri, salarizarea este un rău necesar. În timp ce angajații au dreptul la compensații pentru eforturile lor, sarcina de procesare a statelor de plată poate fi grea și plictisitoare. Dacă gestionați un număr mai mare de salariați, merită din plin investiția pentru a externaliza procesarea salariilor si administrarea personalului.

Ghidam si sprijinim responsabilitatile si cerintele departamentului de resurse umane, astfel incat antreprenorii sa se poata concentra asupra afacerilor lor. 

ADMINISTRARE PERSONAL SALARIZARE CONSULTANTA

Multiconsult va ofera solutii de externalizare totala sau partiala a administrarii de personal in functie de necesitatile companiei Dumneavoastra si a tipului de business:

  • Firma noastra va asigura relatia cu Inspectoratele teritoriale de munca ajutând astfel firma dvs sa aiba o relatie angajat-angajator cat mai simpla;
  • Preluam managementul documentelor necesare in relatia cu institutiile statului;
  • Elaboram sau modificam Contractele de munca individuale sau colective;
  • Intocmim dosarele de personal ale angajatilor;
  • Intocmim si transmitem Registrul General de Evidenta al Salariatilor.

Multiconsult va ofera solutii de externalizare totala sau partiala a salarizarii si administrarii de personal in functie de necesitatile companiei Dumneavoastra si a tipului de business:

  • Firma noastra va informeaza in permanenta cu noutatile legislative care se refera la taxe si contributii aferente salariilor;
  • Va garantam respectarea cu strictete a termenelor de declarare a contributiilor sociale si a taxelor pentru salarii;
  • Intocmim pontajele lunare pentru calculul salarial precum si calculul sporurilor si adaosurilor la salariul de baza (orele suplimentare, spor repaus saptamânal, spor de noapte, spor vechime in munca, pensii private, ajutoare etc);
  • Asiguram managementul tichetelor de masa;
  • Asiguram calculul concediilor de odihna si a celor medicale, evidenta si calculul in cazul concediilor de maternitate si calculul retinerilor si popririlor salariale;
  • Intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata sau foilor de varsamânt pentru taxele salariale;
  • Intocmirea declaratiei unice 112 si transmiterea acesteia precum si realizarea fiselor fiscale pentru salariatii firmei Dumneavoastra;
  • Intocmirea si depunerea dosarelor de concedii medicale la Casa de Sanatate;
  • Asistenta la controalele efectuate de catre stat pe orice problema de salarizare (desfasurate la sediul Dumneavoastra sau al nostru) precum si realizarea situatiilor centralizatoare solicitate de catre organele de control;
  • Asistenta si pregatirea situatiilor centralizatoare solicitate de auditorul financiar.

CONSULTANŢĂ ÎN ARIA RESURSELOR UMANE

  • consultanta la incheirea si incetarea contractelor individuale de muncă;
  • consultanta in intocmire afiselor de post pentru salariati;
  • consultanta in intocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate, cat si la intocmirea regulamentului intern;
  • consultanta la intocmirea referatelor si deciziilor de sanctionare pentru abateri disciplinare;
  • consultanta privind aplicarea legislatiei muncii in vigoare.