MultiCONSULT Suceava | Contabilitate Financiara | Administrare Personal si Salarizare | Consultanta fonduri nerambursabile | Audit Financiar | Insolventa
Multi ConsultMulti ConsultMulti Consult
0330.113.743
Nr. 8A, Suceava

Consultanta fonduri

Consultanta Fonduri

Prin faptul ca ne place sa fim pragmatici in serviciile de consultanta oferite pentru accesarea fondurilor nerambursabile (si cand spunem pragmatici inseamna, printre altele, ca intotdeauna ne axam pe identificarea problemei la nivelul organizatiei, si nu pe crearea uneia), am reusit ca pana la acest moment sa atingem scopul fiecarui proiect, respectiv acela de a modifica in sens pozitiv situatia care afecteaza in mod negativ grupul tinta, beneficiarii proiectului. Deoarece tratam individual clientul si suntem axati intotdeauna pe oferirea solutiilor optime, am reusit sa raspundem prompt la solicitarile clientilor nostri, contribuind in acest mod la succesul fiecarui proiect implementat.

Prin faptul ca nu doar scriem proiecte, ci le si implementam cu ajutorul angajatilor sau a colaboratorilor nostri, care au atat o pregatire profesionala solida cat si o vasta experienta in domeniul accesarii de fonduri europene, devenim parteneri pe termen lung in implementarea proiectelor cu succes.

Servicii Pasii catre succes Proiecte MANAGEMENT

Servicii

  • Identificarea surselor de finantare;
  • Analiza eligibilitatii beneficiarului;
  • Intocmire cerere de finantare si planificare buget;
  • Intocmire plan de afaceri;
  • Intocmire studii de piata si de fezabilitate;
  • Verificarea documentatiei necesara la dosar;
  • Scriere cerere de finantare si depunere dosar;
  • Comunicare cu institutiile relevante;
  • Sprijin la semnarea contractului de finantare;
  • Servicii de implementare (elaborare cerere de rambursare, cereri de plata, supervizare activitati furnizori)

Pasii catre un proiect de success

  • Informatii Client -> EMAS
  • Analiza eligibilitate -> EMAS – Gratis
  • Rezolutie EMAS -> Client
  • Semnare Contract de prestari servicii -> EMAS + Client
  • Scriere si depunere Proiect -> EMAS
  • Evaluare proiect -> Autoritatea de Management
  • Semnare Contract de finantare -> Client si Autoritatea de Management
  • Implementare Proiect -> EMAS + Client : 3 luni – 3 ani

Elaborarea proiectelor europene impreuna cu consultanta specifica privind implementarea acestor proiecte dupa aprobarea finantarii planuri de afaceri, va cuprinde:

  • Identificarea sursei de finantare cea mai potrivita tipului de investitie
  • Analiza eligibillitatii solicitantului
  • Intocmirea dosarului cererii de finantare, inclusiv realizarea planului de afaceri/studiu de fezabilitate
  • Asistenta in alegerea furnizorilor de produse sau servicii (arhitectura, proiectare, constructii, achizitii echipamente, etc)
  • Asistenta in implementarea proiectului

Management de proiect pentru diferite proiecte cu finantari bancare sau private

  • Analiza fezabilitatii ideii de proiect (studiu de piata, plan de afaceri/studiu de fezabilitate)
  • Previzionarea bugetului necesar proiectului
  • Planificarea si pregatirea proiectului:
    • Realizarea planului proiectului
    • Estimarea elementelor de cost si timp necesare proiectului
    • Stabilirea echipei de proiect si a responsabilitatilor fiecarui membru in cadrul proiectului
  • Implementarea proiectelor europene
  • Monitorizarea si controlul proiectelor
  • Evaluarea proiectelor