Suceava, 720225 Str. Universităţii nr. 8A
Telefon/Fax 0330-113 743, 0330-113 748
office@multiconsult.ro, www.multiconsult.ro

    Insolvenţă
     
  Meniu
»   Acasă
»   Echipa noastră
»   Insolvenţă
»   Contabilitate
»   Salarizare / Resurse umane
»   Vânzări / Licitaţii
        » Afaceri la cheie
        » Auto Utilaje Echipamente
        » Imobile Terenuri
»   Notificări
        » Notificari insolventa
        » Notificari reorganizare
        » Notificari faliment
»   Certificări
»   Contact
 
 
  Notificări
19/05/2017, ora 15:05
SC TRUST AGROIND SRL :NOTIFICARE DESCHIDERE PROCEDURA DE INSOLVENTA
detalii
20/04/2017, ora 09:30
SC ROCADA SRL: NOTIFICARE DESCHIDERE PROCEDURA DE INSOLVENTA
detalii
11/04/2017, ora 09:25
SC ELDORADO TRANS SRL : NOTIFICARE DESCHIDERE PROCEDURA INSOLVENTA
detalii
17/03/2017, ora 13:00
SC SERVICE LA BAIETI SRL : NOTIFICAREA DESCHIDERE PROCEDURA SIMPLIFICATA INSOLVENTA
detalii
  Vezi toate notificările ...
 
 
 
ISTORIC

MULTICONSULT IPURL SUCEAVA a fost infiintata in anul 2010 preluând portofoliul de activitate detinut de CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENTA  EC. CALIN OVIDIU, conform declaratiei de succesiune inregistrata la UNPIR SUCEAVA, din data de 19.11.2010.

Stilul de lucru instituit de conducerea firmei a asigurat o serie de rezultate remarcabile in activitatea desfasurata, concretizate in principal in gasirea celor mai bune solutii de valorificare a activelor societatilor aflate in insolventa si de recuperare a creantelor detinute de acestea.

Conducerea societatii este asigurata de economist CALIN OVIDIU, acesta avand functia de asociat-coordonator in cadrul societatii profesionale.

Scopul cheie al Societatii profesionala MULTICONSULT IPURL Suceava este de a asigura servicii moderne si complete tuturor clientilor, la acelasi standard ridicat de profesionalism.

De la infiintare si pana in prezent echipa noastra s-a preocupat de perfectionarea metodelor de lucru utilizate.

Din analiza cazurilor şi a problemelor întâlnite de-a lungul timpului, în care am acumulat experienţa pe care o constituie pentru noi gestionarea unui mare număr de societăţi aflate în reorganizare judiciară şi faliment, s-au desprins concluzii şi soluţii care au dus la adoptarea unui stil propriu de lucru, eficient, flexibil şi prompt. Ne-am format o manieră de lucru proprie, mult mai eficientă decât maniera adoptată de majoritatea societăţilor de acest profil, fapt dovedit şi de receptivitatea deosebită pe care au manifestat-o clienţii vis-a-vis de acest stil de lucru, dar şi de rezultatele favorabile care s-au profilat într-un timp foarte scurt.

Principiile care stau la baza activitatii noastre sunt:
• respectarea legilor, probitatea si onoarea
• independenta si impartialitatea fata de participantii la procedura insolventei
• confidentialitatea
• organizarea, eficacitatea si perseverenta în activitatea desfasurata
• flexibilitate în modalitatea de lucru
• corectitudine si respect fata de toti cei cu care si pentru care lucram
• consecventa în profesionalism si inventivitate, si nu in ultimul rand  încredere, respect si loialitate reciproca fata de toti partenerii nostri.

Suport Logistic si Organizatoric
Societatea noastra beneficiaza de o logistica adecvata pentru realizarea procedurilor specifice lichidarii, dispunand de un sediu dotat cu tehnica de calcul performanta, mijloace de transport in teritoriu, ceea ce implica o buna organizare si mobilizare a reprezentantilor societatii.

SERVICIILE PE CARE LE OFERIM constau in servicii de specialitate legate de îndeplinirea activitatii de administrator/lichidator judiciar, respectiv:
  • recuperări de creanţă
  • consultanţă în domeniul insolvenţei
  • consultanţă juridică
  • lichidări voluntare
  • lichidări administrative
  • lichidări judiciare
  • reorganizări judiciare
  • întocmire plan de reorganizare
  • falimentul şi lichidarea judiciară
  • concordatul preventiv.
Asigurând aplicarea  principiilor:
  • Principiul procedurii concursuale.
  • Toti creditorii se bucura de o atentie egala din partea lichidatorului judiciar, acesta avand o pozitie echidistanta si echilibrata fata de creditori si in raporturile dintre acestia si reprezentantii actionarilor;
  • Principiul respectarii stricte a normelor procedurale in cadrul activitatilor desfasurate in afara instantei.
  • Principiul maximizarii valorii averii debitorului.
  • Lichidatorul judiciar va face tot ce ii sta in putinta pentru anularea sau desfiintarea actelor juridice care au provocat si continua sa provoace pierderi debitorului, pe de o parte, si va desfasura cu fermitate toate actiunile legale ce ii stau la indemana in vederea recuperarii sumelor datorate de debitorii debitorului;
  • Principiul celeritatii.
  • Lichidatorul judiciar va face eforturi sustinute pentru parcurgerea rapida a tuturor etapelor procesuale in vederea valorificarii cit mai rapide a bunurilor si distribuirii sumelor obtinute catre creditori.

Departamentul juridic este format dintr-o echipa tanara, formata din consilieri juridici cu experienta  in domeniul juridic. Scopul nostru este rezolvarea intr-un timp util si cu maxima seriozitate a tuturor problemelor, oferind totodata servicii  juridice in:

 

● consultanta juridica, asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata;
● consultanta juridica, asistenta si/ sau reprezentare in relatiile cu tertii si chiar la inchierea tranzactiilor de orice natura;
● redactam acte cu caracter juridic si tehnoredactam cereri de chemare in judecata respectiv:

  • cereri de deschidere a procedurii de insolventa, contestatii si orice alte cereri si activitati aferente legii 85/2006 indiferent de perioada in care necesita a fi efectuate, respectiv insolventa, reorganziare sau faliment;
  •  cereri de dizolvare, inscriere mentiuni sau declararea de recursuri intemeiate pe legea 31/1990, privind societatile comerciale;
 De asemenea actionam pe calea procedurilor speciale privind somatia de plata OUG 5/2001 sau ordonanta de plata OUG 119/2007 la recuperarea creantelor.
 
 
Criterii de afişare bunuri
       
Categoria Localitate Firma Caută
 
Subcategoria Preţ